The Human League
hmm, imelik, et ma polnud varem Human League'i peale sattunud.tähendab, jah, ma olin seda kuulnud küll - "don't you want me?" on selline klassikaline cheesy synthpop'i valdkonna lugu, mis on paljudel olemas.
kuid millalgi hiljem ma sattusin mingi terve plaadi peale - a la - "Best of...! vms.
täiesti lõpp kui hea muss, nagu.
see bänd on muide ilgelt innovatiivne juba seetõttu, et rajas tee selliste tüüpide nagu nt. Gary Numan'i, David Bowie ja ka Marilyn Manson'i tänasema mussi(elektroonilisema, vähem metal'i noh.) jaoks.
"The name "Human League" derived from the game Starforce: Alpha Centauri, which was the second professional published science fiction wargame, by SPI. In the game, the Human League arose in 2415 A.D., and was a frontier-oriented society that desired more independence from Earth and the terraforming of systems not naturally habitable."
'85.a sai üks tollaseid bändi juhtfiguure, Phil Oakey, võimaluse teha koostööd Giorgio Moroder'iga, kes juhuslikult oli üks tema iidoleid.(huvitav, miks ,))
sealt tuligi siis "(together in) electric dreams",
mis oli pea samanimelise filmi OST põhilugu. :)
igastahes, kui teid huvitab 80-ndate synthpop, eriti juustuse Roland 100-ga(no vaadake vaid, kui nunnu see on.) ja ilgelt tobedate, kuid huvitavate laulusõnadega -
synthpop, mida viljelevad isikud on mõjutanud rohkem artiste, kui meie v nemad ette kujutavad -
synthpop, millele on oma osa andnud ka suur Giorgio Moroder -
siis kuulake jumala eest Human League'i.
.)))
***************************************************
The Human League - Electric Dreams
I only knew you for a while
I never saw your smile
’til it was time to go
Time to go away (time to go away)
Sometimes it’s hard to recognise
Love comes as a surprise
And it’s too late
It’s just too late to stay
Too late to stay
We`ll always be together
However far it seems
(love never ends)
We`ll always be together
Together in electric dreams
Because the friendship that you gave
Has taught me to be brave
No matter where I go
i`ll never find a better prize
(find a better prize)
Though you’re miles and miles away
I see you every day
I don’t have to try
I just close my eyes
I close my eyes
We’ll always be together
However far it seems
(love never ends)
We’ll always be together
Together in electric dreams
